kbooks3 AzB Silver Member Silver Member Jan 9, 2011 #1 This is a brand new unchalked Gina that I picked up yesterday...thought I'd post these pics for all the Ginacue fans out there... Enjoy, Jeremy
This is a brand new unchalked Gina that I picked up yesterday...thought I'd post these pics for all the Ginacue fans out there... Enjoy, Jeremy
Birk1 AzB Silver Member Silver Member Jan 9, 2011 #2 Awesome cue!! Too bad its never been played - those cues play very well. I play with mine regularly Ryan
Awesome cue!! Too bad its never been played - those cues play very well. I play with mine regularly Ryan
kbooks3 AzB Silver Member Silver Member Jan 9, 2011 #3 Birk1 said: Awesome cue!! Too bad its never been played - those cues play very well. I play with mine regularly Ryan Click to expand... Thanks Ryan...I might have to chalk it up...we'll see Jeremy
Birk1 said: Awesome cue!! Too bad its never been played - those cues play very well. I play with mine regularly Ryan Click to expand... Thanks Ryan...I might have to chalk it up...we'll see Jeremy
MidLifeCrisis Just loves cues... Silver Member Jan 9, 2011 #4 Beautiful anniversary issue...and for real, you got to play with her!!! LOL... Congrats!!
Birk1 AzB Silver Member Silver Member Jan 9, 2011 #5 kbooks3 said: Thanks Ryan...I might have to chalk it up...we'll see Jeremy Click to expand... Well I can't say anything to be honest. My 40th is unchalked and I have never played with it. Nice and very rare cue you have there
kbooks3 said: Thanks Ryan...I might have to chalk it up...we'll see Jeremy Click to expand... Well I can't say anything to be honest. My 40th is unchalked and I have never played with it. Nice and very rare cue you have there