jtompilot AzB Silver Member Silver Member Jan 21, 2010 #1 Any 9 Ball tournaments tonight, within 30 min drive? Or if someone would like to play some 1P, let me know.
Any 9 Ball tournaments tonight, within 30 min drive? Or if someone would like to play some 1P, let me know.
JoeyA Efren's Mini-Tourn BACKER Silver Member Jan 21, 2010 #2 jtompilot said: Any 9 Ball tournaments tonight, within 30 min drive? Or if someone would like to play some 1P, let me know. Click to expand... I wouldn't mind donating to you again. JoeyA
jtompilot said: Any 9 Ball tournaments tonight, within 30 min drive? Or if someone would like to play some 1P, let me know. Click to expand... I wouldn't mind donating to you again. JoeyA
jtompilot AzB Silver Member Silver Member Jan 21, 2010 #3 Hi Joey, good luck at Derby. I wont be able to make it to Derby again. But I did play 1P with Earl Strictland and Ronnie Wiseman has been cleaning out my wallet.
Hi Joey, good luck at Derby. I wont be able to make it to Derby again. But I did play 1P with Earl Strictland and Ronnie Wiseman has been cleaning out my wallet.