TvMike's Billiardnet.tv - Quebec Vs The World - AlexP, Dechaine, Archer, Morra

TVmike

Professional Live Stream
Silver Member
FRIDAY night before the the ARCHER cup - special MEMBERS ONLY broadcast EVENT on TvMike's Billiardnet.tv- 7:00 EST

Team World - Alex Pagulayan Mike Dechaine Johnny Archer John Morra - Team Quebec - Francis Crevier Martin Daigle Danny Hewitt Alain Martel - 3,000 for the winner and $1,000 for the runner up.

Quebec Vs The World is a 8 player single elimination tournament. Where the first round will match up a World player vs a Quebec player then the tournament will continue as a normal bracket - 10 Ball Race to 8

https://billiardnet.tv/channels/eventime-production/

I will do my best to produce 2 tables to be able to watch. It is important to realize that I am not doing a PPV event it is not a pay per view. If you are already are a paid member you will have access. If you are not already a paid member you will need to signup to be one minimum of 3 months for 27.99 under a recurring subscription. You will have access to watch all events as a paid video subscriber in the highest quality. This is a 10 hour drive each way for me so please signup to support my work and of course to enjoy the broadcasts.

Fran
VENDREDI Soir avant la COUPE ARCHER – Diffusion WEB pour les MEMBRES SPÉCIAUX SEULEMENT sur Billiardnet.tv de TvMike- 7:00
HNE

Québec Vs Le Monde est un tournoi simple élimination de 8 joueurs. Pour la premiere ronde du tournoi un joueur du Québec sera oposé a un joeur de l.extérieur. Par la suite le tournoi continuera normalement – Jeu du 10 premier a 8 parties - Team World - Alex Pagulayan Mike Dechaine Johnny Archer John Morra - Équipe Québec - Francis Crevier Martin Daigle Danny Hewitt Alain Martel - 3 000 pour le vainqueur et 1 000 $ au finaliste.

Je ferai de mon mieux pour produire 2 tables pour pouvoir regarder. Il est important de réaliser que je ne fais pas un événement Pay Per View, ce n'est pas un événement a la carte. Si vous êtes déjà un membre payant, vous aurez accès. Si vous n'êtes déjà pas membre payant, vous devrez vous inscrire pour être un minimum de 3 mois pour $27,99 sous un abonnement récurrent. Vous aurez accès à tous les événements de haute qualité en tant qu’abonné vidéo payant. C'est un voyage de 20 heures allez retour pour moi, alors inscrivez-vous pour soutenir mon travail et bien sûr pour profiter des émissions. thanks to frank allard for better french language.

https://billiardnet.tv/channels/eventime-production/

Attachments

• challenge.jpg
    challenge.jpg
    50.3 KB · Views: 221
Scotch 10 Ball

FRIDAY night before the the ARCHER cup - special MEMBERS ONLY broadcast EVENT on TvMike's Billiardnet.tv - They changed the format on us lol.

Danny Hewitt + Alex Pagulayan Vs Johnny Archer + Alain Martel - Scotch 10 Ball - Race to 5

Next match will be Francis Crevier + Mike Dechaine Vs John Morra + Martin Daigle

The Archer Cup starts Tomorrow.

Vendredi soir avant la coupe ARCHER de demain. Diffusion d un événement spécial pour les MEMBRES SEULEMENT. Sur TV MIKE's billiardnet.tv ils ont changé le format à la dernière minute

En équipe alternatif au jeu du 10

Danny Hewitt + Alex Pagulayan vs Johnny Archer + Alain Martel

Prochain match sera Francis Crevier + Mike Déchaîne VS John Morra + Martin Daigle.

Back