ideologist I don't never exaggerate Silver Member May 1, 2015 #1 If anyone has a brown or black bumper to fit a KU-SPEC bumper, please let me know!
cueman AzB Silver Member Silver Member May 2, 2015 #2 I will sell an orginal brown Ku bumper for $35.
RackRunner Property of RackRunner Silver Member May 4, 2015 #3 I would take him up on his offer, because mine are $50. LOL
ideologist I don't never exaggerate Silver Member May 6, 2015 #4 cueman said: I will sell an orginal brown Ku bumper for $35. Click to expand... RackRunner said: I would take him up on his offer, because mine are $50. LOL Click to expand... I definitely want it, and sent a PM.
cueman said: I will sell an orginal brown Ku bumper for $35. Click to expand... RackRunner said: I would take him up on his offer, because mine are $50. LOL Click to expand... I definitely want it, and sent a PM.
cueman AzB Silver Member Silver Member May 6, 2015 #5 It is sold to ideologist. No need for anymore pms as I really am not looking to sell anymore than this one.
It is sold to ideologist. No need for anymore pms as I really am not looking to sell anymore than this one.