Ratta Hearing the balls..... Silver Member Aug 9, 2013 #21 Fatboy said: i cant stand it, i really need that cue.... Click to expand... Troy: be careful! Lol! Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Fatboy said: i cant stand it, i really need that cue.... Click to expand... Troy: be careful! Lol! Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
L leftfootbl AzB Silver Member Silver Member Aug 9, 2013 #22 awesome looking szam!! Thanks for sharing! Brice
Fatboy AzB Silver Member Silver Member Aug 9, 2013 #23 I didnt sleep last night, Thinking of this cue kept me up all night, i'm never going to sleep until its mine!!!!!!:grin: mine mine mine !!!!!
I didnt sleep last night, Thinking of this cue kept me up all night, i'm never going to sleep until its mine!!!!!!:grin: mine mine mine !!!!!
vinniebabarooch Wanna Sell Your Hercek? Gold Member Silver Member Aug 9, 2013 #24 Thanks everyone for the nice comments.
Fatboy AzB Silver Member Silver Member Aug 10, 2013 #25 It's 245am I'm on a iPad in bed trying to sleep, not a chance. Lol
Fatboy AzB Silver Member Silver Member Aug 10, 2013 #26 Ratta said: Troy: be careful! Lol! Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2 Click to expand... Hi neighbor :wink::grin: inside joke :grin-square:
Ratta said: Troy: be careful! Lol! Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2 Click to expand... Hi neighbor :wink::grin: inside joke :grin-square: